יום שלישי, 29 בדצמבר 2009

חורף, חורף... ואיתו בא היובש

קר לי, לא כיף לי ואני מרגישה זקנה!!
ככה אני בחורף, דיכאון מהאפרוריות שבחוץ, מלצאת בבוקר מהפוך החם, מהגשם ומהכל!
אבל בחורף הזה יש שיא חדש - נהיו לי קמטים!!!!! לי, קמטים!!!!
מכירים את זה שבחורף העור מתייבש וכולנו נראים כמו נחשים בעת השלת עורם??
אז גם לי זה קורה, הידיים יבשות, השפתיים ועור הפנים....וכמובן זה עושה לי קמטים :-(
כל זה קורה בגלל שאנחנו לא מקפידים להתאים את הטיפול בעורנו לפי שינויי מזג האויר.
בארצנו החמימה (רוב הזמן) רמת הלחות יחסית גבוהה וכאשר מגיע החורף רמת הלחות באויר יורדת באופן משמעותי לעומת בקיץ ולכן אנחנו מתייבשים.
היובש הזה גורם למצבים מאוד לא נעימים כמו סדקים בעור, חתכים, קילופים וגירודים מעצבנים.
לכן החלטתי להביא לכם כמה טיפים לשמירה על העור בימי החורף המייבשים:


קר
ם ידיים - מוצר שלא נפרדים ממנו בימים אלה, אני מורחת קרם ידיים בערך כל שלוש-ארבע שעות ולכם אני מייעצת לעשות כמוני. להשתמש כל הזמן בקרם ידיים עשיר בלחות על מנת שהעור ירגיש לנו חלק ונעים וכמובן בריא, וגם ריח טוב לא מזיק. אני ממליצה על קרם הידיים של ג'יג'י מסדרת לוטוס.
מחיר : 45 ש"ח בערך.

שפתי
ים - לשפתיים בחורף יש נטייה להתייבש ולהתקלף ולעיתים נוצרים סדקים שגורמים אפילו לדימום.
אז רצוי לאמץ את אחד ממוצרי השפתיים המדהימים שיש היום וכל הזמן למרוח ולמרוח והשפתיים ירגישו רכות ונעימות , יריחו טוב , יראו בריאות וחושניות ואולי גם טעימות (חלק מהמוצרים יש גם בטעמים).
אני משתמשת בBlistex בטעם דובדבן , נותן תחושה נעימה ורכה ומטפל ביובש ובסדקים מצויין.
יש עוד מוצר של Blistex שנקרא - שפתון ליפ ספלאש, יש טבעי ויש בטעם דובדבן - כמובן שהוא נותן לחות ומטפל ביובש אבל היתרון הנוסף שלו הוא שהוא נותן ברק וחושניות לשפתיים כמו גלוס - בקיצור מומלץ!
מחירים : 20-25 ש"ח .

עיניים - קרם/סרום עיניים הוא מוצר מאוד חשוב, מסתבר שאפילו מגיל מוקדם. אני בת 26 וכבר אני רואה קמטים מסביב לעיניים... הקמטים נוצרים בגלל העור הדק והעדין מסביב לעיניים. לכן, מאוד חשוב להשתמש בקרם עיניים טוב עשיר בלחות (לא שומני) , אם אתם עצלנים כמוני אז תשתדלו לשים לפחות פעם ביום בבוקר (רצוי גם לפני השינה).
לגבי העיניים אין לי המלצות ספציפיות, יש המון סוגים ולדעתי זה אינדיבידואלי, צריך לנסות ולראות מה יותר מתאים.
מחירים : החל מ80 ש"ח ועד ...650 ש"ח בערך , תלוי בחברה ובסוג.

פנים - קרם לחות לפנים מעניק לחות ושומר מפני נזקי הסביבה- זיהום אויר, קרני שמש והתאדות של הלחות הטבעית שלנו. יש צורך לבחור ולהתאים את קרם הלחות ע"פ סוג העור. לעור יבש מתאים קרם עשיר בלחות ומעט יותר סמיך
על מנת שתספג כמות גדולה יותר של לחות לעור. לעור שמן- קרם לחות קליל על בסיס מים יספיק.
על כל קרם רשום לאיזה סוג עור הוא מתאים, יש למרוח פעמיים ביום- בוקר וערב, כמובן לאחר ניקוי עור הפנים עם סבון פנים המתאים לסוג העור שלך, לעור יבש מומלץ לנקות עם חלב פנים ומי פנים מאחר וסבון מייבש את העור.
מחירים : החל מ- 60 ש"ח ועד 700 ש"ח , שוב, תלוי בחברה.

כל הטיפולים האלה בעורנו יעזרו לנו לשמור על עור צעיר, בריא ורענן גם בחורף
וכמובן שכל הקרמים מהווים בסיס מצויין לאיפור עמיד לאורך כל היום.

טוב, אז פרקתי עליכם את תסביכי הקמטים שלי והחורף שלי.
מקווה שתרמתי.

נתראה בפוסט הבא....
נשיקות








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה